úterý 22. ledna 2013

Lachtan na scéně

 Díkybohu, že je zkouškové, musím se učit, a místo toho se konečně věnuji všemu, na co jsem v semestru neměla čas. Díky mé milované univerzitě!

Na H8

stojí sama
černá dáma
nepoznal
bílý král
její lásku
černou pásku

šach mat

Václave


Modrými stíny podtrhnu zeleň svých očí
Počkám si až se tvé oči k mým stočí
Mlčení mé kytara tvá jemně strouhá
Přiznej si Václave tohle je touha

Prstýnek z ruky servu ti stěží
Děláš že nechápeš o co mi běží
Václave pochop to moment je všechno
Zítra už po tobě ni vidno ni slechno

Václave!

Alkohol kytara holky a tráva
Myslíš si Václave že jsem snad kráva?

Václave být s tebou mě prostě ničí
Táhni už do háje
Já tě mám
v
...



A na závěr vás všechny oblažím pohledem smutného lachtana. Protože ten se prostě hodí umět.


Žádné komentáře:

Okomentovat